zzzz

zzzz
 
HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 asa gikan inyong ngalan??

Go down 
AuthorMessage
-plang2-
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 705
Age : 31
Location : iligan city
Registration date : 2008-02-03

PostSubject: asa gikan inyong ngalan??   Sat Feb 16, 2008 9:06 am

guys.. asa man gikuha inyo ngalan?

ako una....

APRIL ROXELLE

April kay tungod april ang birth month nako.

Roxelle..?? ambot asa ni gikan. ana akong mama akong ninang daw ang nag suggest ani nga name.

pero balo ba mo na ang akong name jud dapat kay..

YURANI ROXELLE

cute noh?ehehe
Back to top Go down
View user profile
~malditcha~
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 722
Age : 31
Location : City of Waterfalls
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Sat Feb 16, 2008 10:11 am

akong pangalan??

hmmm..

ang J, E kay initials sa akong mama and papa

ang JEAN gkuha sa pangalan sa akong mama..

ROSE kay babae daw ko!!

mao ra!

_________________
..and I'm not afraid to watch the world alone..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/bianca5115
TheHeavyMetalGuy
Tanduay
Tanduay
avatar

Male
Number of posts : 538
Age : 32
Location : in a land, very very very very far far away. rock and roll. \m/
Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Sat Feb 16, 2008 10:11 pm

ako kay:

MACHALE KEVIN sa sikat na basketball player sa BOSTON CELTICS na si KEVIN McHALE.

pero ngalan unta nako kay JUAN DIOSDADO MIGUEL JOSE.

haha. rockers jud ni ako papa. maygani kita siya ug xaler na ngalan. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
-plang2-
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 705
Age : 31
Location : iligan city
Registration date : 2008-02-03

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Mon Feb 18, 2008 7:32 am

TheHeavyMetalGuy wrote:
ako kay:

MACHALE KEVIN sa sikat na basketball player sa BOSTON CELTICS na si KEVIN McHALE.

pero ngalan unta nako kay JUAN DIOSDADO MIGUEL JOSE.

haha. rockers jud ni ako papa. maygani kita siya ug xaler na ngalan. Very Happy

maayo nalang wala ka naging c JUAN DIOSDADO MIGUEL JOSE.

grabeh ka aahhhh!!!!

lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
TheHeavyMetalGuy
Tanduay
Tanduay
avatar

Male
Number of posts : 538
Age : 32
Location : in a land, very very very very far far away. rock and roll. \m/
Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Mon Feb 18, 2008 11:32 pm

rock and roll bah. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
-plang2-
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 705
Age : 31
Location : iligan city
Registration date : 2008-02-03

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Tue Feb 19, 2008 6:59 am

mas nahan diay ka mac nga imo ngalan kay perti ka old..??
Back to top Go down
View user profile
-=cherie=-
Red Horse
Red Horse
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 30
Location : iligan
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Tue Feb 19, 2008 12:56 pm

TheHeavyMetalGuy wrote:
ako kay:

MACHALE KEVIN sa sikat na basketball player sa BOSTON CELTICS na si KEVIN McHALE.

pero ngalan unta nako kay JUAN DIOSDADO MIGUEL JOSE.

haha. rockers jud ni ako papa. maygani kita siya ug xaler na ngalan. Very Happy

grbe nga name....

mgnosebleed ka og sulat sa papel...

nice unta neybor...

ako tawag nmo ky JD, para xalayt....ahahhaha

juan man d ai toh...hahahah

_________________

Pak Dat Shit!!!!
Back to top Go down
View user profile
-=cherie=-
Red Horse
Red Horse
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 30
Location : iligan
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Tue Feb 19, 2008 1:00 pm

my name???

CHERIE LOU

CHERIE - for Dear

LOU - for Louise

im Dear Louise...ahahhaha...

naa n xa sa dictionary...

CH ky ako papa CH man start iya name...

kmi pud daun tanan, CH start ang name...

_________________

Pak Dat Shit!!!!
Back to top Go down
View user profile
TheHeavyMetalGuy
Tanduay
Tanduay
avatar

Male
Number of posts : 538
Age : 32
Location : in a land, very very very very far far away. rock and roll. \m/
Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Tue Feb 19, 2008 8:56 pm

-plang2- wrote:
mas nahan diay ka mac nga imo ngalan kay perti ka old..??

aw. maoy ampay nako. haha.
Back to top Go down
View user profile
TheHeavyMetalGuy
Tanduay
Tanduay
avatar

Male
Number of posts : 538
Age : 32
Location : in a land, very very very very far far away. rock and roll. \m/
Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Tue Feb 19, 2008 8:57 pm

<-che-> wrote:
TheHeavyMetalGuy wrote:
ako kay:

MACHALE KEVIN sa sikat na basketball player sa BOSTON CELTICS na si KEVIN McHALE.

pero ngalan unta nako kay JUAN DIOSDADO MIGUEL JOSE.

haha. rockers jud ni ako papa. maygani kita siya ug xaler na ngalan. Very Happy

grbe nga name....

mgnosebleed ka og sulat sa papel...

nice unta neybor...

ako tawag nmo ky JD, para xalayt....ahahhaha

juan man d ai toh...hahahah

lageh nu, pero mas ayos ra na ako ngaan karon. flower
Back to top Go down
View user profile
~malditcha~
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 722
Age : 31
Location : City of Waterfalls
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Wed Feb 20, 2008 9:46 am

amen..

_________________
..and I'm not afraid to watch the world alone..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/bianca5115
-plang2-
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 705
Age : 31
Location : iligan city
Registration date : 2008-02-03

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Wed Feb 20, 2008 10:35 pm

<-che-> wrote:
my name???

CHERIE LOU

CHERIE - for Dear

LOU - for Louise

im Dear Louise...ahahhaha...

naa n xa sa dictionary...

CH ky ako papa CH man start iya name...

kmi pud daun tanan, CH start ang name...

nice man pud diay che... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
papa_P!!!!
Ginebra
Ginebra
avatar

Male
Number of posts : 136
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Fri Feb 22, 2008 5:01 pm

ako ky??ky rizal!!ahaa lol!
Back to top Go down
View user profile
-plang2-
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 705
Age : 31
Location : iligan city
Registration date : 2008-02-03

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Fri Feb 22, 2008 5:19 pm

papa_P!!!! wrote:
ako ky??ky rizal!!ahaa lol!

sure nah jor???

gikan kay jose rizal ang joriz?
Back to top Go down
View user profile
~malditcha~
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 722
Age : 31
Location : City of Waterfalls
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Sun Feb 24, 2008 11:45 am

btw jorz noh?!!

aheheh!!!

JOse RIZal..

JO + RIZ = JORIZ!

_________________
..and I'm not afraid to watch the world alone..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/bianca5115
-=cherie=-
Red Horse
Red Horse
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 30
Location : iligan
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Wed Feb 27, 2008 8:33 am

naa tay Diosdado...

naa p jud tay Rizal....

historical pud xa lyt...

hahahahha

_________________

Pak Dat Shit!!!!
Back to top Go down
View user profile
-plang2-
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 705
Age : 31
Location : iligan city
Registration date : 2008-02-03

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Wed Feb 27, 2008 3:37 pm

daog ang rhamp!!

apil na history..

bibo!!

Razz
Back to top Go down
View user profile
TheHeavyMetalGuy
Tanduay
Tanduay
avatar

Male
Number of posts : 538
Age : 32
Location : in a land, very very very very far far away. rock and roll. \m/
Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Wed Feb 27, 2008 7:40 pm

-=cherie=- wrote:
naa tay Diosdado...

naa p jud tay Rizal....

historical pud xa lyt...

hahahahha

woohoo..


educational man diay ning rhamp nu? flower
Back to top Go down
View user profile
-=cherie=-
Red Horse
Red Horse
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 30
Location : iligan
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Wed Feb 27, 2008 11:17 pm

TheHeavyMetalGuy wrote:
-=cherie=- wrote:
naa tay Diosdado...

naa p jud tay Rizal....

historical pud xa lyt...

hahahahha

woohoo..


educational man diay ning rhamp nu? flower

dli ra pud bya ta puro tagay mac ai...

student pud gud tah...

so, observant japun tah sa mga happenings...

in educational aspects....

_________________

Pak Dat Shit!!!!
Back to top Go down
View user profile
-plang2-
Tanduay
Tanduay
avatar

Female
Number of posts : 705
Age : 31
Location : iligan city
Registration date : 2008-02-03

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Thu Feb 28, 2008 1:22 am

abi jud na ko puro lang tagay imo nabal-an che...

na pud diay kay mga educational aspects chu chu?!

ahahha

peace che!

sa uban diha.. asa gikan inyong ngalan?!
Back to top Go down
View user profile
-=cherie=-
Red Horse
Red Horse
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 30
Location : iligan
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Thu Feb 28, 2008 4:47 am

hay naku....

d man pud guro ko bombels...

rowt lang oi....

yah, i know...

aw d ai...

hahaahaha

_________________

Pak Dat Shit!!!!
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Thu Feb 28, 2008 6:03 am

daun peke na nga aq name gkan sa hyskul crush sa aq pa2x....palag!
heheheeheheheheheeh
bangbang bangbang bash
Back to top Go down
-=cherie=-
Red Horse
Red Horse
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 30
Location : iligan
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Thu Feb 28, 2008 6:04 pm

eriaLc wrote:
daun peke na nga aq name gkan sa hyskul crush sa aq pa2x....palag!
heheheeheheheheheeh
bangbang bangbang bash


mao d aI...

_________________

Pak Dat Shit!!!!
Back to top Go down
View user profile
krayzieJAsh
Ginebra
Ginebra
avatar

Male
Number of posts : 247
Age : 32
Location : Planet Saturn
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   Thu Feb 28, 2008 7:40 pm

pinunit rani

ako pangalan..

ahahaha..

dli man

pud na

mao ako ril nym

jud..wahahahaha

Razz Razz Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: asa gikan inyong ngalan??   

Back to top Go down
 
asa gikan inyong ngalan??
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
zzzz :: Recycle Bin :: Locked Topics-
Jump to: